Chciałam założyć własną działalność gospodarczą. Miałam pomysł na swoją pracę, wiedziałam co chcę robić i nawet miałam już pierwszych potencjalnych klientów. Teraz nie pozostało mi nic innego, jak załatwić wszystkie sprawy prawne i urzędowe. Szybko zorientowałam się, że nie poradzę sobie z tym samodzielnie. Potrzebowałam pomocy jakiegoś bardzo dobrego doradcy prawnego. W pierwszym momencie nie wiedziałam do kogo powinnam zwrócić się o taką pomoc.
Znalazłam doradcę prawnego z Gdyni
Zależało mi na znalezieniu kogoś skrupulatnego i doskonale znającego się na oferowanych przez siebie usługach. Zadzwoniłam do swojej koleżanki, która własną firmę prowadziła już od kilku lat i zapytałam, czy mogłaby mi kogoś doradzić. Poleciła mi ona bardzo dobrego prawnika, który oferował usługi i doradztwo prawne w Gdyni. Dowiedziałam się od niej, że jest to niezwykle profesjonalna osoba, która zawsze na bieżąco aktualizuje swoją wiedzę i posiada duża informacji na temat najnowszych nowelizacji prawa. Z pewnością pomoże mi ona rozwikłać wszelkie zawiłości przepisów i podpowie jakie dokumenty i gdzie powinnam złożyć. Oprócz doradztwa prawnego może on zająć się także codziennym prowadzeniem biura pod względem analizy dokumentów i umów, które będę zawierać z pracownikami i klientami. Doszłam do wniosku, że właśnie kogoś takiego potrzebuję. Wzięłam od koleżanki namiary na tego prawnika. Jego kancelaria prawna znajdowała się niedaleko mojego miejsca zamieszkania w samym centrum Gdyni. Udałam się tam jeszcze tego samego dnia. Akurat miał trochę wolnego czasu i mógł mnie przyjąć. Przedstawiłam mu krótko moje potrzeby i powiedziałam, czego bym od niego oczekiwała. Okazało się, że nie będzie najmniejszego problemu i może nawet jeszcze tego samego dnia zacząć dla mnie pracę i zaoferować swoje usługi, jako doradcy prawnego.
Bardzo się ucieszyłam. W ciągu kilku dni zebrałam wszystkie dokumenty o które mnie poprosił i podpisałam z nim umowę. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy. Doradca prawny analizował wszystkie moje dokumenty, podpowiedział kiedy najlepiej zarejestrować działalność oraz poinformował o tym, kiedy i jakie opłaty muszę wnosić do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Dzięki jego pomocy czułam się o wiele pewniej, a moje działania były lepiej skoordynowane.