Grupowe wyjazdy na mecze coraz popularniejsze

Coraz więcej podróżniczych ofert dotyczy kilkudniowych wyjazdów związanych ze sportem. To propozycja dla kibiców, ale także dla osób amatorsko uprawiających jakąś dyscyplinę. Biura podróży albo inni organizatorzy proponują więc na przykład wyjazdy na mecze, wyścigi Formuły 1, a nawet zdobywanie szczytów w górach na kilku kontynentach. W wielu przypadkach pracodawcy organizują podobne wyjazdy dla swoich pracowników, na przykład jako nagrodę za wykonanie finansowych założeń.

Kibicuj podczas wspólnego wyjazdu na Champions League

wyjazdy na champions leagueNagroda z jednej, a zachęta z drugiej strony. Wyjazd może mieć charakter integracyjny oraz motywacyjny. Nie zawsze słowa podziękowania wystarczą, a dziś w wielu przypadkach nawet premia to za mało, by wyrazić uznanie za dobrze wykonaną pracę. Poza tym nic tak nie zbliża do siebie załogi jak wspólna wyprawa. To także doskonały i często spotykany pomysł na podziękowanie klientowi za współpracę lub na poprawienie stosunków z kontrahentem. Podczas wyjazdów można przygotować konferencję albo małe targi prezentujące ofertę firmy. Gdzie pojechać? Co zaplanować na weekendowy albo kilkudniowy wyjazd? Cóż, poza kwestiami zawodowymi warto skoncentrować się na atrakcjach, dzięki którym wyprawa będzie niezapomniana, a wrażenia pozostaną na długi czas. W przypadku walorów turystycznych nie ma ograniczeń. To znaczy są. Nazywają się budżet. W zależności od środków finansowych można wyjechać na południe Europy, do Skandynawii, na Daleki Wschód, który z pewnością nie jest aż tak znany w naszym kraju, dobrym pomysłem są również Ameryka Południowa z nauką tanga w Buenos Aires czy Stany Zjednoczone,  w końcu kto nie chciałby zobaczyć Nowego Jorku albo Hollywood. Inna propozycja to sport. Kibicowanie podczas wyścigów Formuły 1 czy wyjazdy na champions league w piłce nożnej również przyniosą ogrom wrażeń. W tym wypadku trzeba jednak pamiętać o terminach. Sezon zmagań w bolidach F1 trwa zazwyczaj od marca do listopada, a Liga Mistrzów w piłce nożnej emocjonuje kibiców między wrześniem i majem.

Na wyjazdy firmowe decyduje się coraz więcej firm, nie tylko bogate korporacje, ale też mniejsze przedsiębiorstwa. Nie da się ukryć, że  takie inicjatywy wpływają na morale załogi, na poczucie przywiązania do pracodawcy, są też bodźcem do jeszcze bardziej wydajnej pracy. Fakt, wyjazd to wydatek, ale to inwestycja, która powinna się spłacić, w wielu przypadkach szybciej, niż mogłoby się wydawać.

Scroll to Top