Komfortowe noclegi w Łodzi

Jakiś czas temu całkiem przypadkiem poznałam przyjaciółkę. Akurat byliśmy na wakacjach nad morzem całą rodziną i leżałyśmy obok siebie na leżakach. W końcu nawiązałyśmy dialog i później kontynuowałyśmy znajomość przez internet. Długo się nie widziałyśmy od tego czasu, ponieważ byłyśmy z innych miast. Postanowiłam któregoś dnia pojechać odwiedzić ją w jej rodzinnej Łodzi.

Nocleg w pięknym mieści Łódź

noclegi w łodziOczywiście wiedziałam, że nie mieszka sama, dlatego nie chciałam zawracać jej głowy noclegiem. Wiedziałam, że nie jest trudno znaleźć noclegi w Łodzi, dlatego też postanowiłam sobie coś zarezerwować. Przyjaciółka bardzo ucieszyła się z mojej wizyty i zaproponowała, żebym została u niej. Nie było takiej możliwości. Stwierdziłyśmy, że pojedziemy do apartamentu który wynajęłam i tam będziemy sobie w spokoju rozmawiać. Dzieci nie dawały nam w spokoju posiedzieć, a byli też rodzice i nie chciałam sprawiać kłopotu. Udało mi się znaleźć apartament o wyjątkowych standardach. Niczego w nim nie brakowało. Nawet jakieś wino zostawili mi w lodówce na powitanie. Miejsce było piękne i z okna miałam cudowny widok na miasto. Miałyśmy do dyspozycji duże kanapy na których od razu się rozsiadłyśmy. Zaparzyłam nam gorącą herbatę, ponieważ czajnik również był w wyposażeniu. Postanowiłyśmy też coś ugotować na kolację, w czym pomogły nam nowoczesne kuchenki elektryczne z płytkami, które bardzo szybko się nagrzewały. Cieszyłam się, że mogłyśmy spędzić tyle czasu razem i to w takich warunkach. Były ciepłe wieczory i mogłyśmy wyjść sobie na balkon posiedzieć. Zauważyłam, że podłoga apartamentu była z desek podłogowych, natomiast balkon wyłożono eleganckimi płytkami. Można powiedzieć, że właściciel zadbał o to, żeby jego goście mieli zapewnione wszystko to, co potrzebne do porządnego wypoczynku.

Nawet nie zauważyłyśmy jak szybko minął czas. Tak długo gadałyśmy, że ja zasnęłam na wygodnej sofie, a przyjaciółka na sporym fotelu. O dziwo nawet nie zdrętwiałam w takiej pozycji i nawet się wyspałam. Kiedy nadszedł czas opuszczenia apartamentu bardzo żałowałam. Przeżyłam świetny dzień, jednak czas był już odjeżdżać. Zwiedziłam jeszcze cudowną Łódź i musiałam wsiąść w auto i wracać do rodziny. Z pewnością jeszcze kiedyś przyjadę do Łodzi, bo takie atrakcje należy powtarzać.